Київ, вул. В.Брожка, 6/8
ПН-ПТ 10:00-19:00, СБ 10:00-16:00, ВС — вихідний.
Контакты
Посетите наш магазин
Сервис Kawasaki (СТО)
Силовое оборудование, лодки и моторы Honda
Сервис Honda (СТО)
Отдел запчастей
Вопросы развития дилерской сети
/ Лодки и моторы Honda / Підвісні двигуни для човна /

Підвісний двигун Honda (Лодочный мотор Honda) BF 6 AH SHNU

62800 грн
Есть в наличии
Новинка
Скидка
Хит!

Купівля у офіційного Дилера Honda Marine

Замовлення та консультація за телефонами

050 3844842

068 5286340

Безкоштовна доставка по Україні в день заказу

Офіційна гарантія 3 роки від виробника Honda

Бзкоштовна передпродажна підготовка на нашому СТО

Товар в наявності на нашому складі та в магазині

Самий великий Шоу Рум техніки Honda в Україні

Знижка для наших клієнтів

Повний пакет документів для реєстрації плавзасобів

(накладна, сервісная книжка, гарантія, інструкция з експлуатації, декларація відповідності)

Зручний спосіб оплати

Основні переваги двигуна

Вбудований бак. Конектор підключення до зовнішнього бака. Дуже легкий старт. Сучасний дизайн. Новітні технології. Економічний. Тихий. Компактний. Низький рівень вібрації. Двигун румпельного керування. Зручний у транспортуванні. Ідеально підходить для невеликих човнів

Дуже легкий старт. Економічний. Тихий. Низький рівень вібрації. Мотор з румпельним керуванням та заднім ходом. Зручний у транспортуванні. Ідеально підходить для невеликих човнів

Якщо порівняти колишній і новий BF5, то останній BF5 і BF6 здаються менш громіздким: вони дійсно дуже зручні при переносі завдяки новому складному румпелю і комфортній ручці.

Двигун верхньоклапанного типу, 1-циліндрові з робочим об'ємом 127 куб. див. Діаметр та хід поршня становлять 60 х 45 мм.Головна передача: 2,08:1. У стандартній комплектації встановлений 3-лопатевий гвинт розмірами: 7 7/8 - дюймовий з кроком в 7 ½ дюйма.

Передбачено три режими роботи редуктора: F, N та R. Цей набір можна вважати стандартним, ручка перемикача передач встановлена ​​на корпусі двигуна. Сам перемикач дуже зручний, з чіткою фіксацією.

Старт човнового мотора - тільки ручний, але сам процес дуже легкий, "Легкий старт" завдяки технології "Automatic Decompression". При переведенні перемикача в положення Start автоматично виставляються вищі початкові оберти, а також відкривається випускний клапан, щоб зняти опір запуску. На практиці це дійсно працює, великої різниці між запуском холодного та гарячого двигуна помітити не вдалося – процес відбувається без зауважень.

Модель оснащена 1,5-літровим вбудованим баком, цей запас палива забезпечить роботу двигуна до 50 - 60 хвилин

У моторах BF5 і BF6 є вихід підключення зовнішнього паливного бака. У нових моделях впроваджено новинку, яку не зустріти в інших брендах моторів - це кнопка миттєвого вимикання двигуна. Достатньо натиснути один раз, не утримуючи її, щоб двигун зупинився. Як правило, аналогічні кнопки зупинки на подібних моторах мають на увазі, що її треба утримувати до повної зупинки, інакше двигун знову запуститься, якщо відпустити кнопку.

Усі моделі оснащені системою попередження про низький тиск масла. На передній стороні двигуна розташований добре помітний індикатор, який постійно горить зеленим, якщо тиск достатній і переходить на червоний, якщо він падає. Якщо тиск упав, але власник не вимкнув двигун, він автоматично переходить в аварійний режим - обороти не піднімуться більше 2 300 об/хв. Електроніка вирішує, що сталася поломка, і водій змушений добиратися до місця ремонту.

Зміну конструкції кріплень у порівнянні з попередником виділяють особливо. Не секрет, що повністю перемогти вібрацію на 1-циліндровому двигуні неможливо, але в моторах Honda мінімізували неприємний ефект за допомогою установки нових гумових демпферів і загальною зміною конструкції кріплення двигуна до транцю. Крім того, зміни торкнулися конструкції румпеля, які повинні допомогти зменшити вібрацію на рукоятціНові двигуни призначені для легких надувних або алюмінієвих човнів, за своїм призначенням вони працюють справно. Рівень шумів здався порівняно невисоким, прискорення поступальним і рівномірним, явних специфічних моментів під час роботи переважають у всіх режимах. Точніше уявлення можна отримати шляхом безпосереднього порівняння з однокласниками, але це питання недалекого майбутнього. Поки нові човнові мотори Honda виглядають дуже цікавою пропозицією за рахунок перевіреної і надійної конструкції в поєднанні з рядом сучасних рішень

Если сравнить прежний и новый BF5, то последний BF5 и BF6 кажутся менее громоздким: они действительно очень удобные при переносе, благодаря новому складному румпелю и комфортной ручке.

 Двигатель  верхнеклапанного типа, 1-цилиндровые с рабочим объемом 127 куб. см. Диаметр и ход поршня составляют 60 х 45 мм.

Главная передача: 2,08:1. В стандартной комплектации установлен 3-лопастной  винт размерами: 7 7/8 - дюймовый с шагом в 7 ½ дюйма.

Предусмотрено три режима работы редуктора: F, N и R. Этот набор можно считать стандартным, ручка переключателя передач установлена на корпусе двигателя. Сам переключатель очень удобный, с четкой фиксацией.

Старт лодочного мотора – только ручной, но сам процесс очень легкий, «Лёгкий старт», благодаря технологии «Automatic Decompression». При переводе переключателя в положение Start автоматически выставляются более высокие начальные обороты, а также открывается выпускной клапан, чтобы снять сопротивление запуска. На практике это действительно работает, большой разницы между запуском холодного и горячего двигателя заметить не удалось – процесс проходит без замечаний.

Модель оснащена 1,5-литровым встроенным топливным баком, этот запас топлива обеспечит работу двигателя до 50 - 60 минут.

 В моторах BF5 и BF6 есть выход подключения внешнего топливного бака. В новых моделях внедрена новинка, которую не встретить у других брендах моторов - это кнопка мгновенного выключения двигателя. Достаточно нажать один раз, не удерживая ее, чтобы двигатель остановился. Как правило, аналогичные кнопки остановки на подобных моторах подразумевают, что ее надо удерживать до полной остановки, иначе двигатель снова запустится, если отпустить кнопку.

Все модели оснащены  системой предупреждения о низком давлении масла. На передней стороне двигателя расположен хорошо заметный индикатор, который при работе постоянно горит зеленым, если давление достаточное и переходит на красный, если оно падает. Если давление упало, но владелец не выключил двигатель, он автоматически переходит в аварийный режим – обороты не поднимутся большее 2 300 об/мин. Электроника решает, что произошла поломка, и к водитель вынужден добираться к месту ремонта.

Изменение конструкции креплений в сравнении с предшественником выделяют особо. Не секрет, что полностью победить вибрацию на 1-цилиндровом двигателе невозможно, но в моторах Honda, минимизировали неприятный эффект с помощью установки новых резиновых демпферов и общим изменением конструкции крепления двигателя к транцу. Кроме того, изменения коснулись конструкции румпеля, которые должны помочь снизить вибрацию на рукоятке.

Новые двигатели предназначены для легких надувных или алюминиевых лодок, и по своему назначению они работают исправно. Уровень шумов показался сравнительно невысоким, ускорение поступательным и равномерным, явных специфических моментов при работе во всех режимах не проявилось. Более точное представление можно получить путем непосредственного сравнения с одноклассниками, но это вопрос недалекого будущего. Пока же новые лодочные моторы Honda выглядят очень интересным предложением за счет проверенной и надежной конструкции в сочетании с рядом современных решений.

Технические характеристики
ДВИГУН
4-тактний
ОНС – 1 циліндр
Робочий об'єм двигуна (см3) - 127
Діаметр Х хід поршня (мм) - 60 х 45
Кількість клапанів - OHV
Діапазон обертів при повністю відкритій заслінці - 5000-6000
Номінальна потужність, л.с. (кВт) - 6 – (4,4)/6000
Система охолодження - водяне охолодження (термостат)
Система живлення - 1 карбюратор
Система запалювання - електронна Digital CDI
Система випуску у воду
ПРИВІД
Передавальні відносини - 2,08
Положення перемикання передач - вперед-нейтраль-назад
УСТАТКУВАННЯ
Розмір гвинта (дюйми) - 7 7/8 х 6 2/3
Гребний гвинт: кількість лопатей - 3
Наявність індикатора тиску олії +
Наявність індикатора перегріву -
Наявність обмежувача оборотів +
Наявність аварійного вимикача +
Управління - румпельне
Система запуску - ручний стартер
Довжина валу - S
Винос гвинта з води - ручний
Зміна нахилу двигуна - ручне 5-ти ступінчасте
РОЗМІРИ
Повна довжина (мм) - 524
Повна ширина (мм) - 347
Повна висота (мм) - 1200 (S)
Висота транцю (мм) - 434 (S)
Суха маса, кг:
- короткий вал – 27 кг


ДВИГАТЕЛЬ

4-тактный

ОНС – 1 цилиндр

Рабочий объем двигателя (см3)

127

Диаметр Х ход поршня (мм)

60 х 45

Количество клапанов

OHV

Диапазон оборотов при полностью открытой заслонке

5000-6000

Номинальная мощность, л.с. (кВт)

6 – (4,4)/6000

Система охлаждения

водяное охлаждение (термостат)

Система питания

1 карбюратор

Система зажигания

электронная Digital CDI

Система выпуска

в воду

ПРИВОД

Передаточное отношение

2,08

Положения переключения передач

вперед-нейтраль-назад

ОБОРУДОВАНИЕ

Мощность генератора переменного тока

-

Размер винта (дюймы)

7 7/8 х 6 2/3

Гребной винт: число лопастей

3

Наличие индикатора давления масла

+

Наличие индикатора перегрева

Наличие ограничителя оборотов

+

Наличие аварийного выключателя

+

Управление

румпельное

Система запуска

ручной стартер

Длина вала

S

Вынос винта из воды

ручной

Изменение наклона двигателя

ручное 5-ти ступенчатое

РАЗМЕРЫ

Полная длина (мм)

524

Полная ширина (мм)

347

Полная высота (мм)

1200 (S)

Высота транца (мм)

434 (S)

Сухая масса, кг:

- короткий вал

27

С этим товаром рекомендуем
Оформление заказа
Спасибо, ваш заказ отправлен!
Наши менеджеры свяжутся с вами в самое ближайшее время.
Підвісний двигун Honda (Лодочный мотор Honda) BF 6 AH SHNU
62800 грн
+