(накладна, сервісная книжка, гарантія, інструкция з експлуатації, декларація відповідності)
Підвісні човнові мотори BF50 є зразковими представниками класу двигунів середньої потужності, були вдосконалені за допомогою високої технології електронного запалювання Honda PGM-IG, яка оптимізує кут випередження запалювання і забезпечує більшу швидкість, економічність, комфорт та екологічність.
Самий компактний, але потужний
BF50 являють собою рядні 3-циліндрові мотори, що значно знижує загальну вагу двигуна. Програмована система запалювання PGM-IG дозволяє двигуну долати високі навантаження: забезпечує велику потужність і відсутність детонації. Яку б човен ви не використовували – алюмінієву, склопластикову або надувну – отримаєте максимальну потужність, варто тільки додати газ!
Працює в будь-яку погоду
Риба прекрасно себе почуває у воді і в холодну погоду. Хіба ваш мотор не повинен робити те ж саме? На щастя, ці мотори оснащені електричним стартером, автоматичної повітряною заслінкою і системою електронного конденсаторного запалювання, яка підвищує напругу запалювання і дає стійку іскру на свічках запалювання для того, щоб ви могли завести двигун у будь-який момент і за будь-якої погоди.
Легкість в управлінні
Керувати двигуном ще ніколи не було так просто. Автоматична повітряна заслінка забезпечує найкраще співвідношення повітря/паливо, дозволяючи вам з легкістю запустити двигун в будь-яких умовах. Моделі з румпелем оснащені довгою ручкою з легкодоступними елементами управління, що дозволяє вам насолодитися найвищим рівнем комфорту.
Особливості:
· Трициліндровий конфігурація забезпечує малу вагу і плавний хід
· Напівсферична камера згоряння з поперечним потоком суміші гарантує ефективне використання палива
· Програмоване електронне запалювання забезпечує точність управління і високу економічність
· Електричний стартер і автоматична повітряна заслінка гарантують легкість пуску
· Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
· Версія з газовим підсилювачем нахилу або електричним підйомом і нахилом двигуна
· Подовжений румпель забезпечує підвищений комфорт
· Індикатор тиску масла
· Індикатор перегріву / перевищення допустимих обертів
· Генератор змінного струму 17 А
(накладная, договор, сервисная книжка, гарантия, инструкция по эксплуатации, декларации соответствия)
наличная форма оплаты, оплата банковской картой, безналичная оплата для юридических лиц, безналичная оплата для физических лиц
Окунитесь в мир спокойствия
Двигатели BF50 и BF40, уже являющиеся образцовыми представителями класса двигателей средней мощности, были усовершенствованы с помощью технологии электронного зажигания Honda PGM-IG, которая оптимизирует угол опережения зажигания и обеспечивает большую скорость, комфорт и экологичность.
Компактный, но мощный
Лодочные моторы от Официального Дилера HONDA Marine в Украине. BF50 и BF40 представляют собой рядные 3-цилиндровые моторы, что значительно снижает общий вес двигателя. Программируемая система зажигания PGM-IG позволяет двигателю преодолевать высокие нагрузки: обеспечивает большую мощность и отсутствие детонации. Какую бы лодку вы ни использовали – алюминиевую, стеклопластиковую или надувную – получите максимальную мощность, стоит только прибавить газ!
Работает в любую погоду
Рыба прекрасно себя чувствует в воде и в холодную погоду. Разве ваш мотор не должен делать то же самое? К счастью, эти моторы оснащены электрическим стартером, автоматической воздушной заслонкой и системой электронного конденсаторного зажигания, которая повышает напряжение зажигания и дает устойчивую искру на свечах зажигания для того, чтобы вы могли завести двигатель в любой момент и при любой погоде.
Легкость в управлении
Управлять двигателем еще никогда не было так просто. Автоматическая воздушная заслонка обеспечивает наилучшее соотношение воздух/топливо, позволяя вам с легкостью запустить двигатель в любых условиях. Модели с румпелем оснащены длинной рукояткой с легкодоступными элементами управления, что позволяет вам насладиться наивысшим уровнем комфорта.
Особенности:
Технічні характеристики
ДВИГУН |
|
4-тактний |
DОНС – 3 циліндра |
Робочий об'єм двигуна (см3) |
808 |
Діаметр Х хід поршня (мм) |
70 х 70 |
Кількість клапанів |
6 |
Діапазон обертів при повністю відкритій заслінці |
5500-6000 |
Номінальна потужність, л. с. (кВт) |
50 (36,8) |
Система охолодження |
водяне охолодження |
Система живлення |
електронний впорскування палива PGM-FI |
Система запалювання |
електронна PGM-IG |
Система випуску |
у воду через ступицю гребного гвинта |
ПРИВІД |
|
Передаточне ставлення |
2,09 |
Положення перемикання передач |
вперед-нейтраль-назад |
ОБЛАДНАННЯ |
|
Потужність генератора змінного струму |
17 А |
Розмір гвинта (дюйми) |
11,25 x 13 |
Гребний гвинт: кількість лопатей |
3 |
Наявність індикатора тиску масла |
+ |
Наявність індикатора перегріву |
+ |
Наявність обмежувача обертів |
+ |
Наявність аварійного вимикача |
+ |
Управління |
Дистанционн |
Система запуску |
електричний стартер |
Довжина валу |
S |
Винос гвинта з води |
повний і частково гідравлічний або за допомогою газу |
Зміна нахилу двигуна |
повне і часткове гідравлічне або ручне 5-ти ступеневе |
РОЗМІРИ |
|
Повна довжина (мм) |
685 |
Повна ширина (мм) |
370 |
Повна висота (мм) |
1365 (L) |
Висота транцем (мм) |
521 (L) |
Суха маса, кг: |
|
- довгий вал |
98 |
ДВИГАТЕЛЬ |
|
4-тактный |
DОНС – 3 цилиндра |
Рабочий объем двигателя (см3) |
808 |
Диаметр Х ход поршня (мм) |
70 х 70 |
Количество клапанов |
6 |
Диапазон оборотов при полностью открытой заслонке |
5500-6000 |
Номинальная мощность, л.с. (кВт) |
50 (36,8) |
Система охлаждения |
водяное охлаждение |
Система питания |
электронный впрыск топлива PGM-FI |
Система зажигания |
электронная PGM-IG |
Система выпуска |
в воду через ступицу гребного винта |
ПРИВОД |
|
Передаточное отношение |
2,09 |
Положения переключения передач |
вперед-нейтраль-назад |
ОБОРУДОВАНИЕ |
|
Мощность генератора переменного тока |
17 А |
Размер винта (дюймы) |
11,25 x 13 |
Гребной винт: число лопастей |
3 |
Наличие индикатора давления масла |
+ |
Наличие индикатора перегрева |
+ |
Наличие ограничителя оборотов |
+ |
Наличие аварийного выключателя |
+ |
Отделитель воды/топлива |
– |
Возможность регулирования 1 тяговой мощности |
– |
Управление |
Дистанционн |
Система запуска |
электрический стартер |
Длина вала |
S |
Вынос винта из воды |
полный и частично гидравлический или при помощи газа |
Изменение наклона двигателя |
полное и частичное гидравлическое или ручное 5-ти ступенчатое |
РАЗМЕРЫ |
|
Полная длина (мм) |
685 |
Полная ширина (мм) |
370 |
Полная высота (мм) |
1365 (L) |
Высота транца (мм) |
521 (L) |
Сухая масса, кг: |
|
- длинный вал |
98 |